Image Alt

Lis-M Tours

לקנות או לשכור רייזר

לקנות או לשכור רייזר

לקנות או לשכור רייזר

האם לקנות או לשכור רייזר? בעוד שאנשים מסוימים רוצים לרכוש רייזר, השכרת רייזר יכולה להיות אפשרות טובה בהרבה יותר. על מנת להימנע מהתמודדות עם הוצאות התשלומים החודשיים, הובלת הרייזר למקום החופשה שלך או שילוח הרייזר ליעד ספציפי.

אם אתם רוצים ליהנות מטיול חופשה שכוללת רכיבה על דיונות עם נוף מרהיב של הרי אילת או כל מקום אחר בארץ. השכרת ארבעה גלגלים יכולה להעניק לך את האדרנלין שאתה רוצה מבלי לשבור את הארנק. להלן חמישה יתרונות של השכרת טרקטורון במקום קנייה.

עלות רייזר

אחד היתרונות הטובים ביותר של השכרת רייזר הוא הימנעות מעלויות גבוהות או תשלומים חודשיים הנלווים לרכישת הרייזר. אם אתם מתכננים להשתמש בכלי שלכם רק כמה פעמים בשנה, הגיוני יותר לשכור רכב שטח במקום לרכוש. בשכירות הכלי פירוש הדבר שאינך צריך לדאוג למכור או לסחור ברייזר שלך, או לבצע היתרים כלשהם. אתה פשוט מחזיר את זה בסוף הטיול שלך.

משך השימוש

אם אתם זקוקים לרייזר רק לאירוע חד פעמי, או למשך זמן קצר, שכירות היא ככל הנראה האופציה הטובה ביותר שלכם. תהיה לך הנוחות של כניסה ויציאה מהירה, ותמנע מכל הניירת הארצית של הסכמי ביטוחים ותשלומים שיש לך למלא בעת הרכישה.

אחסון הרייזר

היכן שאתה מאחסן את הרייזר שלך כאשר איננו בשימוש יכול להיות אתגר גדול אם אתה בעל הרייזר. אם אתה שוכר רייזר, אתה יכול לאסוף אותו ולהוריד אותו בחברת השכרה, במקום לנסות לאחסן אותו במקום ייעודי. אם יש לכם בית פרטי, אולי יהיה לכם מקום פיזי לאחסון, אך זה יתפוס שטח לא קטן מהגינה שלכם. ואם יש לכם דירה?…איפה תוכלו לאחסן?

הובלה

כאשר אתה מחשיב את ההוצאה של הובלת ארבעת הגלגלים לביתך וממנו, שעשוי להיות במרחק של מאות קילומטרים משם. השכרת רייזר מעניקה לכם את היתרון הנוסף של אריזה קלה לטיול שלכם, במקום להביא אסדת הובלה, רישיון ורישום, דלק וצרכים אחרים לטרקטורון שלכם.

תחזוקת הרייזר

במקום לשמור על קשר עם תחזוקת הרייזר שלך, חברות השכרה מחוייבות לשמור על מלאי החלפים. לשוכרי הרייזרים יש אחריות מוגברת מכיוון שהם לא צריכים לדאוג לתיקונים.

 

לכן, במידה והחלטתם לשכור רייזר באילת, חברת ליס-מ טורס עומדת לרשותכם עם הרייזרים החדישים והטובים בעולם. שיספקו לכם חוויה בלתי נשכחת בהרי אילת, במחירים האטרקטיביים ביותר.

רייזרים באילת לוגו

יצירת קשר

תבחרו את הרייזר שלכם ואת המסלול המועדף עליכם

לתיאום נסיעה על הרייזר, תתקשרו אלינו

x
Open chat
שלום.
חברת "ליס-מ טורס" מציעה השכרת רייזרים וטרקטורונים באילת. נשמח לעמוד לרשותכם